Переддипломна педагогічна практика студентів 3-Г дшк.

                                                                Завідувач з навчально-виробничої

                                          практики Гужва О.І.

Сходинка до професії.
 Переддипломна педагогічна практика студентів  3-Г  сп.012 Дошкільна освіта.

Завершилась безперевна практика студентів 3-Г дошкільного відділення.   У відповідності з діючими навчальними планами  24 студенти 3 курсу групи Г в період з 03.04 до 01.05.2018р. були розподілені в базові дошкільні заклади Хортицькоо району №232,235, 240, 272, 291, 7 студентів з них працювали за місцем майбутнього працевлаштування – в дошкільних закладах міста та області - №45, 244, 284,285 та інших.

 

Ігрова діяльність дітей (Презентація)

Лепбук як засіб розвитку критичного мислення (Презентація)

 

Мета практики:

  • закріплення практичних вмінь та навичок у перспективному та календарному плануванні;
  • формування професійних компетентностей;
  • організація дитячого колективу для проведення різних видів діяльності: ігрової, трудової, побутової, художньо-мовленнєвої;
  • планування та проведення навчальної діяльності дітей з використанням новітніх освітніх технологій;
  • здійснення індивідуального підходу до дітей з урахуванням їх віку,  особливостей, інтересів та бажань;
  • організація та проведення роботи з батьками, встановлення контакту з ними;
  • самоствердження себе як майбутнього вихователя.

   Методисти  Захарова М.М.,  Кострікова В. Г., Овчинікова В. І.,

Ушакова В.І., Чуйкіна Л.А. надавали методичну допомогу студентам,  здійснювали контроль і відслідковували результати практики.

Кострікова В.Г. підготувала сценарій презентації переддипломної практики.

Студенти поділились своїми здобутками, досягненнями, були розкриті труднощі під час проведення занять.

Випускники відзначають:

Педагогічна практика – це наша перевірка на міцність, перевірка правильності вибору своєї професії,  любові до дітей, це вияв творчості та самостійності, реалізація своїх можливостей, це – самоствердження себе в майбутній професії.

                                                                                                                           Кавко Мілана

Гра – велика і важлива частина життя дітей. За допомогою гри дитина отримує нові знання. Особлива роль у цьому належить розвиваючим іграм. Конструктор – найдоступніша і поширена розвиваюча гра. Серед безлічі їх видів кращим вважається конструктор Лего. Я хочу поділитися досвідом використання його  у своїй роботі з дітьми.   

Заняття з конструктором відіграє велику роль у становленні таких якостей характеру, як посидючість, концентрація уваги, що, безумовно, стане в нагоді дитині при вступі у школу.

Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO  DUPLO, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання, відповідно до вмінь та інтересів дітей.

                                                                          Божко Таїна

Під час практики я змогла повністю втілити свою мрію – бути вихователем. Оволоділа досвідом роботи в дитячому садку, взяла для себе нового, цікавого та позитивного. Робота під час практики була нескладною та цікавою. Завдяки цьому я зрозуміла, що зробила правильний вибір у професії, тому і надалі буду працювати в дитячому садочку.

                                                                                                                    Мозгова Анна

Розпочали роботу на переддипломній практиці з діагностики дітей у своїх групах, що дало нам надалі можливість в роботі здійснювати особистісно – орієнтований  та діяльністний  підхід до дітей.

У роботі з дітьми в ході проведення різних видів занять (переважно інтегрованих), з метою розвитку їх мовленнєвої компетенції  ми використовували інноваційні технології:

мнемотаблиці це - техніка запам'ятовування, сукупність прийомів та способів, що полегшують і збільшують обсяг пам'яті шляхом утворення штучних асоціацій;

2) розвиток творчої уяви (РТУ);

3) теорія розв’язання винахідницьких  завдань (ТРВЗ).

Отже, практика –це незабутнє, це те, що переконало нас у правильності вибору професії.

                                                                                                       Хотлубей Валерія

Справжній дошкільний заклад - це не тільки місце, де діти набувають знань і вмінь, -  це багатогранне духовне життя дитячого колективу, в якому вихователь і вихованець об’єднані багатьма інтересами і захопленнями. Під час проходження практики в моїй групі був запущений екологічний проект« Природні несподіванки України». Його метою було:

-розширити та поглибити знання дітей про різноманітність дивного та неймовірного в природі України;

- виховати  дбайливе ставлення до навколишньогота бажання дізнатися нове, дивне й цікаве, що є у природi України.

Для його реалізації використовувались різні форми роботи з  дітьми: виготовляли папірус, проводили багато дослідів, вікторин, бесід, малювали « Пейзажі та природні явища України». По закінченню проекту всі учасники були нагороджені і мали гарні враження.

Я хочу сказати: ніколи не бійтеся експериментувати, не будьте байдужими до проблем дітей, вірте в їхні сили, бо для них це дуже важливо, йдіть  до малюків з відкритим серцем, і вони обов’язково підуть назустріч вам. А ви в свою чергу ніколи не зможете забути щирі дитячі посмішки і ту безкорисну любов, яку вам подарують  маленькі янголята.

                                                                                                                                          Світла Дар’я

Педагогічна практика допомогла студентам виявити свої здібності, перевірити сформованість професійних компетентностей. Хай щастить Вам, майбутні фахівці!