Критерії оцінки роботи класного керівника

  1. Прізвище, ім’я по батькові
  2. Якість планування роботи та рівень його виконання.
  3. Методичне забезпечення виховних годин .
  4. Проведення відкритих виховних заходів та їх результативність.
  5. Проведення тематичних виховних годин та їх результативність.
  6. Індивідуальна робота зі студентами та її результативність. 
  7. Кількість порушень у групі протягом року, всього періоду навчання.
  8. Відвідування занять студентами групи...
  9. ....{jcomments off}

Детальніше: Критерії оцінки...

Обдарованість 2016

ПОЛОЖЕННЯ

про почесне звання «Обдарованість року »  серед студентів та викладачів КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж» ЗОР

 

Загальні положення

Завдання розбудови України на демократичних засадах передбачають орієнтацію на людину і вимагають підвищення уваги на нових підходів до навчальної і виховної роботи серед студентської молоді. Дане положення спрямоване на виконання заходів Державної цільової соціальної програми «Молодь України», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28 січня 2009 р. № 41, Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді України

Детальніше: Обдарованість 2016

Шляхи вдосконалення природознавчої компетентності молодшого школяра

24 листопада 2015року викладачами комісії природничих дисциплін проведено семінар-практикум з теми: «Шляхи вдосконалення природознавчої компетентності молодшого школяра», в якому взяли участь вчителі шкіл Хортицького району, студенти комунального вищого навчального закладу «Запорізький педагогічний коледж» Запорізької обласної ради.

На семінарі піднімались актуальні питання змісту та вдосконаленню методики формування природознавчої компетентності як молодшого школяра, так і майбутнього вчителя початкової освіти. Зокрема, були розглянуті питання: «Як людина пізнає світ», «Тіла, речовини», «Бактерії, віруси», Тіло людини», «План і карта», «Ранньоквітучі рослини і першоцвіти».

Дякуємо всім учасникам семінару-практикуму і сподіваємось на подальшу співпрацю.