Кольоровий тиждень
З самого народження кожного з нас оточують кольори, що виявляють вплив на організм, нервову систему та психіку людини.
Білий – це потреба захиститися.
Червоний – це колір дії.
Зелений – колір природної гармонії.
Синій –символізує істину і спокій.
Жовтий – колір сонця.
З 3 по 7 грудня «кольоровий тиждень» тривав у Педагогічному коледжі. Кожний день тижня відповідає певному кольору. Завідувач відділення, студенти та класні керівники відділення вчителів підготовки дошкільної освіти і вчителів ОМ взяли активну участь у челенжі.
Студентське життя цікаве та різнокольорове!
Літня педагогічна практика 2018 дошкільного відділення
Для студентів спеціальності «Дошкільна освіта» навчальним планом передбачено проходження літньої педагогічної практики з 01.06.2018 р.(база 9 класів) і з 24.06.2018 р.(база 11 класів) протягом 3,5тижнів. До літньої педагогічної практики були допущені 42 студенти спеціальності «Дошкільна освіта».
Метою літньої педагогічної практики є поглиблення професійно-педагогічних знань і умінь студентів, формування компетентностей виховної роботи з дітьми дошкільного віку в літній період.
Літня педагогічна практика студентів 3-А та 2-Г спеціальності 5.01010101 «Дошкільна освіта» проходила в червні та липні в ЗДО Хортицького району м. Запоріжжя (№ 231, 269, 235, 291, 205, 287, 240 ). Всі виконали програму практики.
У літні місяці діти відпочивають від навчання, а їх перебування в ЗДО підпорядковане оздоровчій меті, тобто укріпленню фізичного та психічного здоров’я.. Життя дітей організується за літнім режимом. У цей період зменшується кількість обов’язкових занять і збільшується час перебування дітей на свіжому повітрі (до 80% всього часу), ранковий прийом дітей, ранкова гімнастика відбуваються на ділянці закладу.
У ДНЗ час неспання складається із різноманітної діяльності. Це організовані (за спеціальним розкладом) праця, самостійна та організована ігрова діяльність, розваги. У літній період велика увага надається ігровій діяльності, ознайомленню з оточуючим і природою рідного краю. Студенти усвідомлювали, що у процесі гри вирішуються освітньо – виховні задачі, формуються та удосконалюються необхідні уміння та навички, закріплюються й поглиблюються їх уявлення про оточуючу дійсність. Випускники проводили різноманітні для дошкільників ігри за характером і змістом: сюжетно-рольові, дидактичні, рухливі, спортивні, ігри-забави, народні тощо.
Кожна підгрупа студентів підготувала презентацію за основними напрямками роботи влітку, де чітко визначила тему, мету, форми роботи. Саме літня педагогічна практика дала змогу нашим студентам себе реалізувати і виявити здібності й таланти. Пропонуємо презентації для перегляду.
Літня педагогічна практика студентів сп. «Початкова освіта», «Образотворче мистецтво»
Студенти Запорізького педагогічного коледжу спеціальностей «Початкова освіта». « Образотворче мистецтво» на 3 курсі в 6 семестрі і 2- Є проходять літню педагогічну практику в ролі вихователів і вожатих у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. До літньої педагогічної практики були допущені:
- спеціальність «Початкова освіта» - 116 студентів
- спеціальність «Образотворче мистецтво» -14 студентів.
Чудовий час літніх канікул багато чисельна дітвора проводить у пришкільних чи заміських закладах оздоровлення та відпочинку. Як допомогти їм використати літо для зміцнення здоров'я, фізичних сил, розвитку особистості? Що потрібно, щоб діти отримали радість від спілкування з товаришами, дорослими? Яким повинен бути вожатий? Ці та багато інших питань хвилювали студентів коледжу, які готувалися до літньої педагогічної практики в дитячих оздоровчих таборах.
Для підготовки студентів до роботи з жовтня 2017 протягом навчального року проводився семінар з участю викладачів коледжу, директора ДОК «Бригантина» Куликовського С.С., спеціалістів з організації літнього відпочинку дітей.
Наш навчальний заклад заключив угоди з таборами і вже багато років ми співпрацюємо з ДОТ «Маяк», «Супутник» - на Дніпрі; «Ювілейний» - у Приморську; «Бригантина» - у Скадовську та 39 студентів працювали у пришкільних оздоровчих таборах .
Літня практика, по суті, була самостійною педагогічною роботою з повною відповідальність за життя, фізичний, психічний і моральний стан дітей і підлітків, їх повноцінний відпочинок і розвиток. Діяльність вожатого в таборі багатофункціональна. Взагалі, професія вожатого припускає, що ти одночасно і педагог, і психолог, і медик, і кравець, і танцюрист, і співак, і артист, і спортсмен (причому всіх видів спорту одночасно) і ще багато хто.У таборі студентам доводилося працювати над створенням, розвитком і згуртуванням тимчасового дитячого колективу.
Неформальність табірного оточення, різноманітність форм і видів діяльності дозволяє створити сприятливі умови для самоусвідомлення і самоактуалізації кожному вихованцю.
Дитячі оздоровчі табори стали для студентів не лише місцем педагогічної практики, але й сильним фактором і професійного становлення. Тутна перше місце виходили не лише і не стільки професійні знання і вміння, скільки особистість самого вожатого. Часто мало помітний в академічній групі студент розкривався в неформальній роботі з дітьми як особистість, володіючи великою кількістю позитивних якостей і здібностей. На власному досвіді студент-практикант мав можливість переконатися в правильності чи хибності вибраної професії, в необхідності самопізнання, самоосвіти і самовдосконалення. Звичайно були поодинокі випадки порушення дисципліни, особиста інертність, невмотивованість у професійній роботі, але всі студенти виконали програму педагогічної практики. Деякі відпрацювали 2 зміни :
Марфійчук Х.Г., Сташук І.І., Таран А.Д., Сорочишина К.В.(4-В), Максименко А.І., Зінченко Д.С., Зейналова В.І., Топчієва В.(4-б), Фесенко Г.С.(4-Г), Запара Є.О.(4-ОМ)
3 зміни:
Степаненко Н.Г., Черняева А.(4-А), Самборин А.Ю., Трошина О.О.( 4-б), Трохименко Н.В., Мохонько А.(4-В), Пантюк О.В.(4-ОМ)
4 зміни:
Ільченко М.Ю.(4-В), Плювака В. (4-б)
5 змін:
Плужник А.О., Хілько Д.О.
У деяких студентів, хоч не було практики, але вони готувалися до цього й зробили перші сходинки у своєму професійному зростанні. Це студент 3 курсу групи Г Шпонько Артем.
... Так що для того, щоб стати вожатим - запам'ятовуйте все, що чуєте, навчайтеся всьому, чого ще не вмієте, і постійно придумуйте для дітей щось нове!
Вожатий – це не професія, це покликання, стан душі.
Пропонуємо для перегляду презентації літньої педагогічної практики студентів коледжу.
Засідання ПP 29.01.18 р.
29 січня 2018 року відбулося засідання педагогічної ради коледжу, на якому розглядалося питання: ефективне навчальне заняття: секрети підготовки та проведення.
Профорієнтаційну роботу розпочато
Гостинно та доброзичливо зустрічали викладачі та учні 9-х, 11-х класів Токмацького р-ну викладачів педагогічного коледжу Хортицької національної навчально-реабілітаціної академії, які запрошували на навчання тих учнів, які прагнуть здобути міцні знання і мати гарні перспективи на подальше працевлаштування.
Лунай, українська пісне!
7 листопада 2019 р. у педколеджі Хортицької національної академії лунали чудові мелодійні українські пісні. Веселе караоке об'єднало викладачів та студентів, дозволило відпочити та набратися сил, передати позитивні емоції один одному. Чергова група 4 курсу групи Б спеціальності 013 Початкова освіта та викладачі філологічних дисциплін цим заходом намагалися донести красу української пісні до кожного серця.
Впевнено йдемо до мети
У педагогічному коледжі Хортицької національної академії 31 жовтня 2019 р. продовжилися тренінги зі спецкурсу «Підготовка до роботи в НУШ». Тренери коледжу за допомогою активних видів діяльності залучали випускників до обговорення суперечливих питань, розвивали у студентів прагнення перевірити ті ідеї, що утворюються в спеціальній атмосфері навчання. Для студентів день був насичений позитивними емоціями, бажанням працювати в команді, навчитися ефективно використовувати сучасні підходи до організації освітньої діяльності в початковій школі.
1 дзвоник 2019
Урочисто, хвилююче, яскраво, весело приймали у свою коледжну родину студентів нового набору.
Посвята в студенти – нова сходинка в житті вчорашніх школярів.
Майже 160 випускників шкіл стали студентами навчального закладу.
З вітальним словом виступила директор коледжу, кандидат педагогічних наук Лопатинська Н.А.
Першокурсники дали клятву дотримуватися кодексу честі студента педагогічного коледжу, бути вірними громадянами України, стати справжніми професіоналами і отримали символічний студентський квиток від директора коледжу Лопатинської Н.А. та ключ знань від голови студентського парламенту Мосіної Катерини. Шефи-старшокурсники радо вітали новачків хлібом-сіллю, а члени студентського братства провели зі студентами груп нового набору цікаве випробування на кмітливість та уважність.
Після урочистого привітання з початком нового навчального року студентів чекало спілкування з класним керівником.
Добридень, новий 2019-2020 навчальний рік.
Путівка на Всеукраїнську олімпіаду
27 лютого 2019 року на базі Кременчуцького педагогічного коледжу відбувся черговий етап олімпіади з української мови.
Для участі в мовному змаганні до Кременчука приїхали переможці коледжних та училищних олімпіад із педагогічних коледжів Півдня України: Балти, Берислава, Білгород-Дністровського, Дніпра, Запоріжжя, Нового Бугу, Одеси.
Вітаємо студентку 3 курсу групи Б сп. Початкова освіта Катерину Денисенко (IV місце)івикладача Анну Володимирівну Акопян із участю в регіональній олімпіаді з української мови серед студентів 3 курсів, викладача Аллу Олександрівну Лапіну і студентку 2 курсу групи Б сп. Початкова освіта Анастасію Сафонову, яка виборола ІІІ місце у ІІ турі Всеукраїнської олімпіади з української мови й отримала путівку на фінальний етап, що відбудеться у травні у Вінницькому технічному коледжі.
Мовний турнір
Мовний турнір: творча співпраця викладачів і студентів
Культура мовлення всього нашого суспільства і
культура мовлення студентів зокрема – це чи не
найяскравіший показник стану їх моральності,
духовності, культури взагалі…
Виробити мовну культуру ми зможемо, надавши українознавчого характеру навчально-виховному процесу та забезпечивши творчу співпрацю викладачів і студентів.
Мовний турнір стартував 21 лютого, у Міжнародний день рідної мови, і триватиме місяць.
Запрошуємо викладачів та студентів взяти участь у мовному турнірі!
Детальна інформація про турнір (натисніть ТУТ!)
Викладачі філологічних дисциплін
Мої сходинки до професії вихователя
Дерево педагогічного щастя на сцені актової зали коледжу очікувало на зустріч з учасниками конкурсу « Мої сходинки до професії вихователя», що традиційно проходить серед студентів груп нового набору дошкільного відділення.
Директор Педагогічного коледжу Хортицької національної академії, кандидат педагогічних наук, доцент Лопатинська Наталія Анатоліївна урочисто привітала студентів і зазначила, що професія вихователя поєднує в собі так багато: таланти лагідної матері і дослідника світу, актора і художника, поета і майстра на всі руки.
Студенти Білан Анна, Зуй Яна, Мажиновська Поліна, Меркулова Анастасія, Петецька Ірина, Моторіна Таїсія, Горгун Тетяна, Демешко Катерина та Мар’єнко Анастасія у своїх виступах випромінювали щиру любов до майбутньої професії та показали свої природні обдарування, таланти та творчість у конкурсах « Візитна картка», « Чарівний капелюшок», «Еники –Беники», « Мій коник».
Шановне та компетентне журі у складі Редько О.О.- заступника директора з виховної роботи, Оласюк Ю.В. – завідувача відділення підготовки вчителів з дошкільної освіти, студентки Іллінової Є.( 2- А дшк), викладачів Зінченко О.А., Кострікової В.Г, визнали, що всі дівчата талановиті і заслуговують номінацій конкурсу: «Міс Чарівність», «Міс Геніальність», «Міс Грація», «Міс Артистичність», «Міс Талановитість», «Міс Поетичність», « Міс Золоті руки», «Міс Глядацьких симпатій». Усі конкурсантки були нагороджені грамотами і подарунками.
Практика «Перші дні дитини в школі»
У цьому навчальному році випускники коледжу сп « Початкова освіта» успішно пройшли практику «Перші дні дитини в школі» у період з 03.09-07.09 2018 р. практику «Перші дні дитини в школі», мета якої – ознайомити студентів із своєрідністю періоду адаптації дитини до нових умов у перший тиждень її перебування у школі.
З 1 вересня в Україні стартувала реформа освіти – НУШ. Ми вдячні вчителям базових шкіл Хортицького району, м.Запоріжжя гімназії №45, ліцею №99, ЗОШ I-III ст.№ 24,32,49,51,91,92, які поділилися своїми здобутками та напрацюваннями з втілення ідей Нової української школи.
Студенти побачили особливісті нової школи – це організація такого освітнього середовища, що сприяє вільному розвитку творчої особистості. У такій школі зростає частка проектної, командної та групової діяльності у педагогічному процесі. Організація освітнього простору навчального кабінету вимагає широкого використання інформаційних технологій, мультимедійних засобів навчання, оновлення навчального обладнання. Новий зміст освіти, заснований на інтеграції та формуванні компетентностей, потрібний для успішної самореалізації у суспільстві; педагогіка,що ґрунтується на партнерстві, орієнтація на потреби учня в освітньому процесі.
Студенти коледжу познайомились з організацією освітнього середовища у класі, плануванням роботи вчителя в перший тиждень (модельна програма «Я-школярик»), проведенням ранкових зустрічей, розробкою та впровадженням правил і рутин, способами інтеграції навчання, способами оцінення навчальних досягнень учнів (вербального, формувального, портфоліо), формами співпраці вчителя та батьків, з реалізацією головних завдань першого тижня( очікуваних результатів) та їх зв`язком із завданнями адаптаційно-ігрового періоду початкової школи. Випускники провели моніторингові дослідження готовності учнів до навчання у школі. За результатами педагогічної практики студенти виготовили і презентували лепбуки «Нова українська школа», електронні скарбнички , ознайомились з методичною літературою. Ця практика надихнула студентів на творчій пошук формування особистості вчителя Нової української школи.